Wednesday 18 April 2018

Modal Minima Buka Spa


Assalamualaikum w.bt. buat semua pembaca blog Nad. Semoga Allah memudahkan setiap kesulitan kita dan memberikan kita ketenangan dalam hidup😊🌻🌷

Untuk entry kali ni, Nad nak cerita pasal bukak Spa tapi dengan modal yang rendah😱 Boleh percaya ka cerita ni? 😂 Yelah, semua orang bila sebut Spa, mesti dah imagine Spa dekat hotel2, shopping mall, sewa  takpun beli premis perniagaan untuk buka Spa. Kan ke guna modal banyak?🤔

Tapi, dengan keadaan ekonomi sekarang, kita memang terpaksa mencari solusi lain untuk jana pendapatan. Orang yang pandai memang akan cari bisnes yang risikonya rendah, tapi pulangan lumayan. Seboleh mungkin, cari yang modal paling minima.

So...jeng jeng jeng...

Nad nak ajak hangpa bisnes Spa Tanpa Kedai. Haa, bisnes ni memang guna modal paling minima tau. Tup tup, dah ada Spa sendiri dah😉 Tak payah nak labur puluh2 ribu pun untuk buka spa sendiri.

Apa maksud Spa tanpa kedai?

First skali, Nad cerita asal usul sikit ye. Projek spa tanpa kedai yang Nad recommend ni adalah di bawah The Walking Beauty, bertujuan membantu para wanita yang ingin menambah pendapatan secara full time ataupun part time. Sebuah peojek yang sangat santai, seronok dan mudah.



So, berbalik kepada Spa tanpa Kedai, ia adalah suatu bisnes dimana kita jana pendapatan melalui 'Mobile Spa', ataupun bahasa melayunya adalah Spa Bergerak. Kita yang datang kepada clients untuk bagi servis spa. Macam gambar dekat atas skali, gambar beg spa tu. Uolls just beli bag untuk letak semua perkakas spa dan angkut ke mana saja ikut client uolls lah. Kalau nak modal lagi minima, guna ja bag mana yang ada asalkan sesuai untuk gerak ke sana ke sini.

Yang bestnya bila kita buat 'Mobile Spa' ni, kita dah sangat memudahkan wanita-wanita di luar sana untuk kelihatan cantik. Cantik secara asli tau. Lagi banyak pahala kita bila client kita tu nak 'facial' supaya nampak cantik depan suami. Kan dapat saham akhirat untuk kita jugak☺️ Dapat pahala jugak bila kita tolong orang hilangkan stress, bagi orang happy kan?


Nilah contohnya kita ber ' mobile spa'.

Sebenarnya, bila belajar Kursus Spa TWB, uolls jugak boleh buat 'home spa'. Hanya modal yang minima jugak diperlukan, sebab buat dekat mana2 ruang dalam rumah sendiri je kan😉 


Haaa, tengok gambar ni. Simple and nice kan? Ni ruang spa seorang leader dari Team TWB. Menarik kan? Tak guna modal banyak pun nak set up ruang macam ni☺️.

Now, nak proceed kepada berita baik untuk uolls🤗

Beritanya: Agen Spa Diperlukan! Jom join team TWB untuk jana pendapatan hanya dari rumah. Dan...kita akan bocorkan rahsia untuk buat duit sampai 5 angka. Plus, kita bocorkan jugak cara nak dapatkan income 5 penjuru. Dan semua ni hanya dengan TWB ok!😉🤑😎 Boleh klik Kursus Spa TWB 2018 untuk details info.

Uolls berminat? Contact Nad sekarang! Makin lama tangguh, uolls makin rugi weyhhh😰

Puan Nadhirah
Owner Nad's Home&Mobile Spa
Hp: 0132465026
Fb: Nadhirah Halim



No comments:

Post a Comment