Saturday 7 April 2018

Kursus Spa The Walking Beauty 2018


Bismillahhirrahmanirrahim...

Assalamualaikum wbt semua🤗 Harapnya pembaca blog Nad ni sihat dan dipermudahkan segala urusan..Aamiin..

Entry kali ni Nad nak kupas isu menjana pendapatan yang tengah hot dan viral sekarang😁 Yuppp, memang kursus spa sekarang ni macam pisang goreng panas tau. Ramai para wanita jelita, comel, bujang, berkahwin, bekerja, surirumah pakat dok search pasal kursus spa.

Paling hot of course The Walking Beauty😍  Kursus spa The Walking Beauty, atau lebih awesome dengan singkatan TWB, bagi Nad memang kursus spa yang termurah, sangat praktikal dan mempunyai proven result.

Selain tu, bila anda join TWB, anda akan ada satu support group yang takda tarikh expired, means, bukannya support untuk sebulan dua ja diberi guide, lepas tu anda jalan sendiri. Tak. Selagi anda menjalankan bisnes TWB, anda stay dalam support group sampai berjaya dan tolong orang lain jugak untuk berjaya. Tapi, kena patuh syaratlah.

Bagi yang tertanya tentang pakej terbaru Kursus Spa The Walking Beauty, I am really excited to inform and explain😊😊😊

Tadaaaaa.


Pakej RM1,999 untuk 5 courses, serta beauty product yang terrrrsangat istimewa, dapat kit spa, barang spa, beg spa pun dapat. Aduh...Nad pun jeles dengan pakej terbaru ni😂.

Ada orang belajar 2 courses pun dah 1k, tanpa dapat beauty product etc..Ada jugak yang labur duit sebanyak 5k untuk 5 courses. Wahhh, banyak beza tu dengan harga pakej TWB😅. Takkan nak pilih yang berganda mahalnya kalau yang setaraf dah ada depan mata kan?

Kita proceed pasal beauty product okeh. Apa beauty product yang dapat? YOUTH Shaklee!.😱  Serius tau, tak tipu. Lepas habis ja training selama satu hari dan secara praktikal one to one, anda dah boleh terus run bisnes mobile spa. Dah lengkap apa yang diperlukan untuk bisnes spa tanpa kedai ni.


Sekali promosi ja insha Allah ada yang booking slot. Plus, anda guna YOUTH skincare. Meh baca sini untuk tau apa istimewanya Youth ni🤗

Owh, bukan tu saja yang special. Kursus spa dibawah TWB adalah kursus bersijil. Bila selesai training, anda akan dapat sijil. Itu antara yang mahalnya dalam TWB ni. Jadi, tak perlu risau. TWB adalah satu platform yang selamat dan mudah untuk anda berbisnes.


Then, anda akan dapat jugak keahlian Shaklee. Untung sangat sebab nak beli vitamin memang dapat harga ahli. Satu family boleh makan vitamin nanti😊

Choppp, chopp. Ada lagi yang best ni. Founder TWB siap buat trip pergi oversea untuk team TWB.  Bila anda join, insha Allah ada peluang nak pergi oversea. Meh kita tengok sikit gambar diorang pergi Perth (2016) dengan Maldives (2017). Untuk tahun ni, insha Allah ke Paris pulak😉





Haa, best kan tengok diorang bercuti😍. Ok, Nad dah kupas dah apa yang best bila join TWB ni. Tinggal anda ja nak ambil action. Jangan tangguh-tangguh kalau nak join sebab makin banyak benda best yang akan terlepas tau😘.

Berminat? Contact Nad ye.
0132465026
Nad's Home&Mobile Spa

No comments:

Post a Comment