Friday 27 April 2018

Cara Bebas Hutang Melalui Bisnes Spa TWB


Assalamualaikum wbt🤗

Tengok tajuk entri ni, agaknya ada ke yang fikir ni scam??😱 Almaklumlah, zaman poket tengah bulan ja kering, orang semua pakat hutang keliling pinggang, ada pihak yang suka ambik kesempatan atas kesempitan orang lain.

Tapiiiiiii...

Percayalah, ini bukan cobaan...ini betul-betul bisnes yang memang boleh bantu korang bebas hutang.

TWB atau nama panjangnya The Walking Beauty memang diasaskan untuk membantu para wanita yang kesempitan, yang berhutang macam hutang PTPTN, nak bayar loan rumah, kereta, yang pergi kerja dari pagi sampai malam tapi hasil seciput, yang sengsara terpaksa tinggal anak-anak untuk dijaga oleh orang lain, dan macam-macam keadaan yang mendesaklah.

Bisnes Spa TWB adalah satu bisnes yang santai, mudah dan menyeronokkan. Kita buat konsep bina spa dengan nama sendiri, tanpa perlu sewa atau beli premis kedai untuk buka spa. Sangat praktikal dan mudah. Spa tanpa kedai.

Kita ajar untuk buat bisnes spa bergerak dengan modal yang tak berisiko untuk rugi. Tak payah 10 ribu atau 5 ribu pun. Hanya kurang dari 2 ribu tau. Boleh jugak buat home spa jika ada ruang di rumah. Yang penting, tak perlu labur banyak modal, dan pulangannya boleh dapat seawal satu bulan bergantung pada kerajinan diri sendiri😁

Dengan menyertai TWB, korang akan diajar bagaimana mendapat duit dari 5 penjuru. Haa, L.I.M.A. penjuru tau!😎 Memang betullah boleh bebas hutang kalau ada banyak cabang boleh dapat duit. Penjuru pertama of course dari income servis spa. Yang ke 2, 3, 4, dan 5??? Rahsia yang akan dibocorkan once korang dah join TWB😉

Now, jom cuci mata tengok hasil kejayaan para ahli TWB. Ada yang dulu bekerja, sekarang berhenti kerja dan income diorang lagi banyak dari gaji waktu kerja. Ada yang lepas habis belajar, tak pernah kerja pun tapi bila join TWB boleh beli kereta Audi😱. So, dengan income bisnes spa TWB ni lah diorang bayar hutang.

Jap Nad share pasal Tiera, member TWB yang berjaya langsai hutang PTPTN sekaligus masa tahun lepas. Dan Tiera jugak yang berjaya beli Audi waktu umur 29tahun!

Untungnya TWB, kami ada support group. So dari situ para mentor yang dah berjaya share cara nak berjaya.


Sekarang kita bling-bling tengok testimoni duit pulak ye😁






So, amacam? Korang memang boleh bebas dari hutang bila join TWB, insha Allah. Suka Nad nak tekankan jugak, pengurusan duit tu penting untuk membebaskan diri dari hutang. Kena realistik jugak.

Ni antara pesanan Nad:

💪 Kena buat balik kira-kira perbelanjaan dan hutang yang perlu dilangsaikan.

💪 Kena atur prioriti. Tengok mana hutang yang perlu dibayar dulu, contohnya kad kredit sebab interest tinggi kan.

💪 Konsisten bayar hutang setiap bulan. Berapa nak bayar based on kira-kira korang. Kalau nak habis cepat, kena bayar lebih la.

💪 Beli ikut keperluan. Kalau nak ikut kemahuan kena beringat jugak lah. Pastikan dah asingkan duit untuk bayar hutang tu dulu.

Alright, tu je kot Nad nak pesan. Nak tau lebih lagi pasal Bisnes Spa TWB ni? Klik link-link dekat bawah ni ye🤗

Kursus Spa TWB
Modal Minima Buka Spa
Buat Duit Dengan Mobile Spa

Kalau tak rajin nak klik link ni, boleh jugak contact Nad terus untuk kita sembang-sembang pasal bisnes ni😊 Kalau join terus lagi bagus supaya dapat setel hutang cepat-cepat kan. Setakat ni ja entri kali ni. Moga bertemu lagi ya😘

Nadhirah,
Owner Nad's Home&Mobile Spa
+60132465026
Fb: Nadhirah Halim







No comments:

Post a Comment