Friday 30 March 2018

Saat Magika Bersama TWB




Assalamualaikum semua. Hopefully semua sihat dan dipermudahkan segala urusan. Harini Nad nak sharing pasal TWB.

TWB??? Apa tu? Macam tak pernah dengar ja.

Ehhh..betul ke kengkawan tak pernah dengar? Rasanya dah famous giler TWB sekarang ni. Kalau perasan dekat gambar kek tu ada tulis๐Ÿ˜ The Walking Beauty.

Haa itulah maksud disebalik TWB. Apa tu The Walking Beauty? Nad brief sikit ye. Ia adalah suatu projek yang diasaskan oleh Puan Ainul Shahrazad untuk membantu para wanita menjana pendapatan secara sampingan ataupun sepenuh masa dengan cara yang mudah dan menyeronokkan.



Serius, seronok dan mudah nak dapat duit. Macam mana? Caranya, kita Bina Spa Dengan Nama Sendiri. Founder projek akan tetapkan pakej kursus spa bergerak dan once kita dah selesai kursus, terus boleh buat duit dengan ilmu spa yang ada. Terpulanglah nak buat home spa ke, mobile spa ke, takpun dua-dua skali.

Haaa, faham dah kan sekarang?๐Ÿค— Jadinya, bolehlah Nad beralih ke topik sebenar entry ni, "Saat Magika Bersama TWB".

Ada banyak yang nak share ni. Harapnya dapatlah mencurahkan segalanya dengan smooth ja๐Ÿ˜‚ Tahun 2016, masa tu anak kedua, Nuqman dah berumur setahun tiga bulan. Kiranya dah boleh main dengan kakak Amna, kalau ummi hilang sekejap pun ok ja.

Jadi, Nad decide untuk buat sesuatu untuk dapatkan pendapatan sampingan. Maklumlah, masa kerja dulu merasa pegang duit sendiri. Kebetulan scroll FB, nampak status kawan mencari beautician. Terus contact dia tanya.

Alhamdulillah, magikanya bila join TWB ni, bila kita down, ada ramai yang akan support. Nad jenis yang suka rasa diri ni banyak yang kurang, orang lain lagi hebat bla bla bla. Dalam TWB, Nad belajar yang pensabotaj terbesar pada diri kita adalah diri kita sendiri.

It is about empowering ourself. Bila dah jadi surirumah sepenuh masa, kita dah susah untuk berjumpa dengan kawan-kawan yang dapat support kita. Masing- masing ada urusannya. Jadi, waktu ni yang senang nak down, asyik nak marah, fikir bukan-bukan.

Dalam TWB, Nad belajar untuk sayang diri sendiri sebab kita yang lebih faham tentang diri kita. Be confident. Be grateful. Ada daya yang akan buat kita untuk dekat dengan Allah. Bila ada masalah, boleh terus contact kawan-kawan TWB yang lain. Masing-masing akan bagi solusi, sokongan. Founder project pun memang sentiasa motivate kami.

Well...ini antara saat magika Nad bersama TWB, selain daripada jana pendapatan dengan cara mudah, santai dan gembira๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Anda nak juga melalui saat magika bersama kami?

Jangan malu-malu untuk hubungi Nad ye.

Owner Nad's Home&Mobile Spa
60132465026


2 comments: