Wednesday 13 February 2019

Why I Love TWB Family


Assalamualaikum wbt😊


Alhamdulillah, pejam celik pejam celik, dah nak masuk empat tahun Nadh bersama dengan TWB Family. Segala pahit manis, masam masin semua dah rasa. Tahun 2018 lah paling banyak suka duka😁

Takpa, setiap dugaan dan cabaran kita ambik secara positif. Nadh jadikan semua halangan sebagai pembakar semangat untuk Nadh terus melangkah ke depan.

Jadi, kenapa Nadh masih jugak bersama TWB family? Dah ada halangan, cabaran pun kenapa tak menukar haluan? Ada baaaanyak sebab. Nadh cerita dalam ni beberapa sebab ye. Nak cerita semua macam banyak sangat😂😂 Jenuh mengarang. Hihi

1) Bisnes yg mesra kanak-kanak

Berbisnes sambil tengok anak2 membesar depan mata😊

Ni faktor utama Nadh jatuh hati dengan TWB. Ingat lagi,masa tu dah fulltime housewife, anak 2 orang jaga sendiri lah kan😊. Satu hari, tengah scroll fb, nampak status kawan merangkap my mentor sekarang, Izaty Rosli. Trainer boleh datang ke rumah kita utk training. Ada anak2 pun ok ja.

Terus pm Izaty utk confirm pasal training ni, tanya berapa lama, boleh datang rumah ke n kalau ada anak2 macam mana. Memang bisnes yg sesuai utk mak-mak sekarang lah😊. So memang rasa rapat je dengan trainer sebab dia fokus ajar kita sorang ja. Macam family lah.

2) Belajar Kebergantungan dengan Allah

Kiranya, bila jadi TWB family, baru praktik betul2 macam mana yang dikatakan bergantung sepenuhnya pada Dia. Founder dan Co-founder yang banyak ajar kami konsep ni.

Both of them banyak tekankan tentang hubungan dengan Allah. Jaga solat, bangun tahajjud, tilawah, sedekah.

Boleh baca details pasal ni dekat SINI . Nadh dah tulis😁.

3) Berani bermimpi

Ikutkan, bila dah berhenti kerja, jadi fulltime housewife, Nadh dah lupa untuk kejar impian sendiri. Mungkin sebab tak nampak jalan. Rasa mustahil nak capai. So teruskan hidup dengan mengikut arus ja.

Bila jadi sebahagian dari TWB Family, baru nampak tak ada yang mustahil. Kita cuma perlu ada platform yg bagus dan kukuh utk kejar impian2 kita. Yang bestnya TWB ni adalah gabungan projek Spa dan bisnes Shaklee.

Founder projek, Master Ainul Shahrazad dan co-founder, Master Athirah adalah antara mereka yang berjaya dapat segala impian mereka melalui projek Spa dan Shaklee. Bukti dah ada depan mata. Nak pertikai apa lagi kan?

Kita cuma perlu berangan dan usaha agar angan2 tu jadi kenyataan. Buat, buat, buat dan terus buat. Prinsip ni yang Nadh dapat daripada TWB family ni. Sebab tu Nadh sayang sangat dengan TWB.

Apa rasa bila kita abaikan impian kita? Anda pernah lalu tak episod macam tu? Sangat tak best. Rasa kita downgrade diri kita. Start jadi rendah diri. Hilang keyakinan. Malu nak jumpa orang.

Alhamdulillah, sekarang Nadh jadi dreams fighter💪. Semua asbab Nadh join TWB. Banyak benda yg Nadh dapat.

One of my dreams🤗


4) Ukhwah macam adik-beradik

Serius tau, memang best sangat jadi part of TWB Family. Even tak kenal,tak pernah jumpa pun, dalam group, bila ada yang down ke, beramai-ramai bagi sokongan. Nak tanya apa pun, semua tak kedekut ilmu.

Bila jumpa berdepan tak payah cakap lah. Memang excited sangat2. Rasa macam dah lama kenal, padahal tu 1st time jumpa😂

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Haa, rasa macam dah panjang entry ni. So cukuplah 4 points ni ye😁

Overall, TWB Family is awesome😍😍😍Bagi Nadh, Nadh memang enjoy sangat dengan TWB Family ni. Nadh dapat semula keyakinan diri dengan TWB. Nadh dapat asah kekuatan diri pun dengan TWB. Nadh makin kenal pencipta pun dengan TWB. Nadh nampak jalan utk menyumbang kepada Islam pun dengan TWB.

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yg membuka hati Nadh utk berada dalam TWB😊😊.

So, ada yang nak join TWB Family jugak? Boleh baca SINI tentang offer utk 2019.
Dah baca, berminat nak join, contact Nadh ye.

Salam Sayang,
Nadhirah
0132465026







No comments:

Post a Comment