Friday 22 March 2019

Jana 5 angka pendapatan dengan TWB Walaupun Tiada Pengalaman Kerja

Siapakah gerangan yang dapat 5 angka pendapatan melalui mobile spa TWB?

Jom, check it out.



Hai. Saya Athirah atau lebih fofularr di kenali sebagai Athirah Tieramiessyou 😊 hehe
Berusia 30tahun. Saya graduate UiTM Shah Alam, dalam jurusan undang2.


Tapi lepas konvo... saya dah suka buat biz... buat biz lg best.. sebab saya bebas 😃 (utk saya lah)

 (Sekadar berkongsi ya)

Antara pencapaian sy setakat ini

✔ Berjaya kahwin 🙈 dengan perbelanjaan untuk majlis kahwin, beli brg hantaran guna bonus shaklee je 100%!

✔ Bercuti ke luar negara

✔ Beli rumah dengan downpayment RM35k

✔ Renovate rumah pasang kabinet grill and all that lebih kurang RM15k

✔ Umrah RM14k

✔ layak own credit card dengan bonus statement shaklee

✔ langsai pinjaman PTPTN lumpsum. Nearly RM32k

✔ bagi 'elaun' 4 angka untuk ibu setiap bulan  dan bayarkan kereta ayah setiap bulan

✔ beli kereta idaman audi Q5

 Alhamdulillah. Saya sendiri tak pernah sangka blh dpt semua ni...padahal lepas konvo asyik kena pandang rendah je. Sebab yelah kita tak kerja

Tp alhamdulillah..

Dgn shaklee dan TWB saya berjaya buktikan pada semua! 💪🏻

Saya adalah orang PERTAMA yang join TWB ( founder merupakan kakak saya😁).

Di saat TWB baru di lancarkan pada tahun 2015.

Waktu tu dgn takde siapa siapa lagi tau join... bayangkan macam mana saya bulatkan hati saya utk join.. dan percaya yg projek spa ni sangat ada masa depan


 Waktu itu.. Tahun 2015 .Saya belajar pakej facial TWB yg berharga RM750.

Waktu ni, Spa secara mobile dtg2 rumah org ni tak trending lagi..

Sy berat hati sebenarnya..Tp berkali-kali founder yakinkan saya..

Dia kata

"Kau percayalah cakap anya (kakngah) , kita start skg.. akn dtg masa dia dah trending.. kita adalah antara pionerr mobile spa dlm malaysia.."

Dan alhamdulillah, ternyata keputusan saya tepat!

Tgk la macam mana trendingnya mobile spa harini!

Dengan TWB akhirnya saya berjaya meraih pangkat Master Coordinator. Dan, Yes, income saya adalah 5 angka.





Alhamdulillah😇

No comments:

Post a Comment